Wednesday, January 19, 2011

Nike CTR360 Maestri II Elite

 Masa untuk berangan sat.Kalau aku diberi peluang menjadi pemain bolasepak tak kisah la profesional ataupun tidak,aku berminat untuk mengenakan kasut/but bola terbaru daripada Nike iaitu Nike CTR360 Maestri II Elite seperti gambar di atas.

Dicipta khas untuk pemain yg mengutamakan kawalan bola dan kualiti hantaran bola yg baik.Lebih berkesan buat pemain tengah/midfielder.
 Pemain/warga Malaysia pertama yang menguji keberkesanan but terbaru ini.Safiq Rahim.

 Safiq Rahim - Malaysia 3:0 Indonesia
Safiq Rahim - Malaysia 3:0 Indonesia

Teruskan berangan wahai Shah Amirul.Nike Total90 Laser warna putih/hitam kat rumah ni pun baru pakai sekali je,score pun sekali je.aha masuk hari ni,aku rasa dah setahun lebih aku tinggalkan bolasepak padang dan lebih banyak habiskan masa berfutsal.

Berharap dapat kembali bermain bolasepak bukan hanya futsal.

2 comments:

  1. yeah.teroskan brangan.heheh.
    btw.rase cm futsal lg slamat dr men bola. T_T

    ReplyDelete
  2. tak sudah2 dgn bola lah dea ni. HAHAHA

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

time of your life

freaky signboard

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts